A Massachusetts államban élő Christopher Dydyk keresetében azt állítja, hogy az Apple az antenna problémák tudatában hozta forgalomba az iPhone 4-et és ezzel a fogyasztók tömegeit csapta be. Dydyk azt szeretné elérni, hogy az Apple egy a hibát kiküszöbölő tokot szállítson le minden vásárlónak, illetve térítse meg azok költségét – jelenti a Bloomberg.
Az Apple eddig 1,7 millió új, negyedik generációs iPhone-t értékesített. A június 24-i debütálást követően röviddel a felhasználók egy része internetes fórumokon jelezte, hogy bizonyos kéztartás esetén a készülék elveszíti a hálózati kapcsolatot és az ilyenkor beérkező hívásokat nem tudja fogadni.
Az Apple tagadta, hogy konstrukciós hibáról lenne szó és Steve Jobs, az Apple vezére csak annyit tanácsolt a felhasználóknak: tartsák máshogy a telefont. Az internetező készülék tulajdonosok közül többen videókat töltöttek fel a világhálóra, amelyben megmutatják, hogyan lehet kiküszöbölni a hibát azzal, hogy a telefon egyes részeire celluxot ragasztanak. A másik lehetőség egy megfelelő tartó vásárlása, ezt a 29 dolláros tételt szeretné most kikényszeríteni az Apple-től a perelő fogyasztó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.