A németországi Metzingenből vezérelt Hugo Boss divatcég második negyedévi forgalma már 7 százalékkal nőtt, ám az első félévi konszolidált árbevétele (769 millió euró) így is 2 százalékkal elmaradt 2009 hasonló időszakáétól. A meghatározó európai régióból származó bevételének folytatódó (bár lassuló ütemű) csökkenését még nem ellensúlyozhatta maradéktalanul az amerikai és ázsiai forgalom felfutása. A globálisan már 458 saját üzletet működtető csoport nettó nyeresége így is 31 százalékkal – 63 millió euróra – nőtt az első hat hónapban. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.