A Mercedest júniusi rekord értékesítései segítették abban, hogy az idei első féléves adatokat tekintve átvegye a második helyet az Auditól a luxusautó piacon. A BMW első helye továbbra is vitathatatlan, a márka 14,1 százalékkal növelte eladásait az első félévben.
Az első öt hónapban az Audi még vezetett a Mercedes előtt, de az előző hónapban a Mercedes E- és S osztálya iránti kereslet 13,2 százalékkal emelte a márka iránti keresletet. A Daimlerhez tartozó autógyár 113 300 darabos eladást produkált júniusban, ez pedig a rivális Audi fölé emelte a luxusgyártók listáján. A Mercedes ezzel történetének legnagyobb júniusi értékesítési számát állította elő. Joachim Schmidt, a Mercedes-Benz marketing vezetője az Automotive News Europe jelentése szerint elmondta: a harmadik negyedévben is jelentős javulásra számítanak.
Bár az Audi a harmadik helyre csúszott vissza az első félévet tekintve, a Volkswagen csoport luxusmárkája tartja magát korábbi előrejelzéséhez, mely szerint történetének legmagasabb éves értékesítési eredményét produkálja 2010-ben. Az Audi 2008-ban adta el a legtöbb autót, akkor több mint 1 millió 3 ezer ötkarikás autó talált gazdára. Az Audi az eredmény eléréséhez nagy részben támaszkodik a kínai piacra, amely idén már a márka legnagyobb piacának számít az otthonát adó Németország előtt. Peter Schwarzenbauer, a márka értékesítési igazgatója emellett az amerikai lehetőségeket hangsúlyozta, hogy idén – a cég történetében először – át akarják lépni a 100 ezer darabos értékesítési határt az Egyesült Államokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.