A FIAT Csoport vezetése közölte: a jelenleg Chrysler autók értékesítésével foglalkozó kereskedők is pályázhatnak a Fiatok eladására, de erre csak akkor kapják meg a jogosultságot, ha önálló értékesítési- és szerviz csapattal rendelkező szalonokat nyitnak.
A cég nem közölte, hogy a kereskedőknek fizetniük kell- e az értékesítési jogért. A FIAT tehát 2010 decemberében saját hálózattal jelenik meg ismét az Egyesült Államokban, elsőként a Fiat 500-as modellel – jelenti az AP.
Az olasz márka utoljára a nyolcvanas években értékesített autókat az Egyesült Államokban, most a Chryslerrel való együttműködés keretében igyekszik meghódítani az amerikai piacot kisautóival. A cég várakozásai szerint 41 államban mintegy 200 Fiat kereskedő nyílik majd meg, a Chrysler azt tervezi, hogy már szeptemberre felállítja saját, olasz autókat értékesítő hálózatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.