Ezzel az eredménnyel a 2010. június 30-ig 25,5 százalékkal csökkenő magyar autópiacon azon kevés gyártó közé tudott tartozni, amelyek a csökkenő eladott darabszámok ellenére növelték piaci részesedésüket.
A júliusi adatok szerint júliusban a magyar autópiac mintegy 15 százalékkal növekszik a tavalyi év hasonló időszakához képest. A Mazda sikeréhez az első negyedévben a tavaly bevezetett Mazda3, a másodikban pedig a nemrég megújult Mazda6 járult hozzá legjelentősebb mértékben; utóbbi júniusban 10,9 százalékos piaci részesedést ért el a középkategóriában, ahol ezzel az eredménnyel a rangsorban a negyedik helyen zárt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.