BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sikeres első félévet zárt a FEM3

A nézők mellett hirdetői körökben is sikeres első félévet tudhat maga mögött a 2010 januárjában indult FEM3. A női csatorna üzletkötői mintegy 8-9 nagy médiaügynökséggel állnak folyamatos kapcsolatban, a megjelenések jelentősebb része ezen együttműködésekből született.

A FEM3-on az elmúlt hat hónap során közel 50 hirdető jelent meg termékével vagy szolgáltatásával, köztük olyan óriás hirdető partnerek, mint a Danone, a Mars, az Avon, az ALDI, a Ferrero vagy a Reckitt Benckiser. A női csatorna eddig legkreatívabb hirdetői kampánya májusban a Procter & Gamble nevéhez és az Ariel Active Gélkapszulákhoz köthető.

A FEM3-on feltűnt hirdetők jelentős része a TV2-nek is partnere, mégis érdekesség, hogy a közel 50 hirdető közül legalább 16-an vannak, akik kampányukat célzottan a női csatornára tervezték, és nem voltak jelen korábban a TV2-n.


 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.