Liu Chuanzhi, a Lenovo alapító-igazgatója szerint, ha cége annyi figyelmet fordítana a kínai felhasználókra, mint az Apple, bajban lenne. A cég a kínai piac 30 százalékát birtokolja, és a jelenlegi fejlődési ütem mellett az ázsiai ország IT szektora egy éven belül a világ legnagyobbjává nőheti ki magát – jelenti az AFP.
A Financial Times jelentése hozzáteszi, hogy bár a kínai fogyasztók szívesen vásárolnák az Apple termékeit, a vállalat működését szigorúan behatárolja Peking, így az amerikai konszern csak néhány márkabolttal van jelen Kínában. Az iPhone-t pedig kizárólag a második legnagyobbnak számító mobilszolgáltató, a Unicom forgalmazhatja, kevés sikerrel, mivel a készülék ára jóval magasabb, mint a fekete piacon kapható telefonoké. Az sem segít az Apple-nek, hogy a kínai kormány előírása szerint a telefonokon nem működhet wifi, ami pedig nagy hátrány az egyre többet internetező kínai felhasználók számára.
Liu szerint a Lenovo első saját telefonja, a LePhone jó helyzetben van ahhoz, hogy versenyezzen az Apple-lel, mivel a készüléket a helyi fogyasztók igényeire szabják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.