A legtöbbet, majdnem másfél milliárd forintot a programokra fordították. Ebből a sztárfellépők gázsija cirka 990 millió forintot tesz ki, az egyéb programokra pedig 460 milliót fordítottak.
A rendezvény reklámozására az idén százmillió forintot költöttek belföldön, és mintegy 135 milliót külföldön. A fesztivál bevételi oldalának valamivel több mint 70 százalékát a jegyeladások teszik ki. Ezek a biztató kezdeti értékesítési adatok ellenére körülbelül 5-10 százalékos visszaesést mutatnak az eladott bérletek számában, a napijegyek értékesítése viszont a tavalyinál kedvezőbben alakul. Összességében véve azzal már elégedettek lennének, ha meg tudnák közelíteni a tavalyi 390 ezres látogatószámot.
Nem mindegy egyébként, hogy pénzügyileg milyen eredménnyel zár az idei Sziget, ezen is múlik, hogy összesen mennyi pénzért vásárolja meg, több részletben, az elkövetkező három évben a Sziget Kft. további 49 százalékát az eddig 26 százalékban tulajdonos, az Econet Nyrt.-hez tartozó Est Media Group.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
A témáról szóló jegyzet itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.