A teljes hazai kiskereskedelmi értékesítésen belül – értéket tekintve - kiemelkedik a gyógyszertárak piaci részesedése száraz babaételből (53 százalék) és műfogsor rögzítőből, illetve tisztítóból (52).
Jelentős még a patikák súlya, az első félév adatai alapján naptejnél (22), lábápoló szereknél (17), arcápoló készítményeknél (16), babaápoló szereknél (14), továbbá teánál és intim szappannál (9-9), szúnyogriasztónál és ajakápoló szereknél (8-8).
Figyelemre méltó a tea mintegy 12 milliárd forintos teljes kiskereskedelmi piacán, hogy a drágább gyógyteák iránt növekszik a kereslet. Ez a patikák kínálata felé is orientálja a fogyasztókat. Annak ellenére, hogy például gyógyteánál egy csomagolási egység mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára idén májusban 816 forint volt, míg fekete teánál 627 forint.
A száraz babaétel értékesítése kimondottan a gyógyszertárakra koncentrálódik. Piaci részesedésük értékben 53 százalék, idén az első félévben. További közel egyharmadot pedig a drogériákban adtak el. Rajtuk kívül még a hipermarket csatorna játszik figyelemre méltó szerepet ennél a kategóriánál.
Az arcápolók kiskereskedelmi forgalmazásában a drogériák piaci részesedése kimagaslóan legnagyobb a bolttípusok között. Patikákban, a kategórián belül legnagyobb az arc- és szemránckrém részaránya.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.