A Hankook a 2009-es eredményei alapján továbbra is tartja hetedik helyét az abroncsgyártók között. A koreai gyártó meglátása szerint az értékesítések, illetve az üzemi eredmény növekedésének tekintetében a legjobb eredményeket érték el a szektor vezető szereplői között. A Hankook a gyengének induló 2009-es évet a koreai, valamint kínai piacra koncentrált terjeszkedéssel javította fel.
Európában a Hankook az autókereslet 20 százalékos csökkenésével szembesült tavaly, ennek következtében az abroncsok iránti igény összesen 9 százalékkal csökkent. Ennek ellenére a kontinensen a gyártó 33 százalékkal, több mint 700 millió euróra emelte az autóra szerelt abroncsok eladásait, míg a csereabroncsok értékesítései 11 százalékkal emelkedtek.
A Hankook dunaújvárosi gyárának termelése eközben stabilizálódott, az üzem 2009 második felében a tervezettnél nagyobb kitermelést ért el. A vállalat agresszív előretörést szeretne végrehajtani idén, 2009-hez képest 15 százalékkal emelné a csereabroncsok eladását, ezzel 5,5 százalékra emelve piaci részesedését az öreg kontinensen a jelenlegi 5 százalékról. A legfrissebb, 2010 második negyedévében mért adatok szerint a Hankook idén megvalósíthatja európai terveit. Európában tavaly 21 millió abroncsot értékesített a Hankook, ez a globális szinten elért 70 millió darab százaléka. A dunaújvárosi üzem fejlesztése 2012-ben fejeződik be, ez a gyár lesz az európai terjeszkedés motorja, Magyarország pedig – Lengyelország mellett – a Kelet-európai piac legfontosabb szereplője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.