Az indulók a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkeztek, idén bővült ez a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat - Fővárosi Gázművek Zrt, Tigáz Zrt., GDF SUEZ, E.ON - csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai – Vodafone, Telenor, Magyar Telekom, Invitel - is bizakodva állnak a megmérettetés elé.
„A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincs vége, azonban a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás színvonalának magas szinten tartása és ennek demonstrálása, kommunikálása még esetleg visszaeső kereslet mellett is. Továbbra is érezhető az ingatlanszakma és autókereskedelem nehéz helyzete, de a várható adóváltozások erősen hatottak a pénzügyi vállalkozások részvételi hajlandóságára is, bár úgy véljük, hogy a takarékossággal előrelátóan kell bánni – összegezték a verseny indulásának tapasztalatait a szervezők.
A tavalyihoz hasonlóan, idén is szoros versenyre számít Kricska István, a ClientFirst ügyvezető partnere: „Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul, így már tapasztalatokkal felvértezve indul az idei megmérettetésen. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is jelentős erőfeszítéseket tettek folyamatosan az elmúlt időszakban az ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel, legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés.”
2010-ben újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes kategóriában, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. Így két kategóriában is indulhatnak a jelentkezők. „Másik újdonság, hogy nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal teszteljük a szolgáltatásokat, hanem megkérdezzük az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből képezzük a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót – tájékoztatott Mózes István a ClientFirst ügyvezető partnere.
A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja, míg a lebonyolítás szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. biztosítja. Idén a verseny támogatója lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is, így a leendő kommunikációs szakemberek is megismerhetik az ügyfélkiszolgálás területén a legjobbakat a mezőny résztvevői közül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.