Az Opel augusztus elején kezdte a sajtóban, és az interneten reklámozni az élettartam garanciát, amely a tartós alkatrészekre, így például a motorra, a kormányra, a váltóra, és az elektronikai rendszerre vonatkozott. Nem estek a garancia hatálya alá az olyan kopó alkatrészek, mint az olajszűrő vagy az ékszíj. Az Opel nem szabott időbeli korlátot a garancia érvényességére, de 160 ezer kilométerben limitálta annak érvényességét.
A Wettbewerbszentrale a The Wall Street Journal szerint azért kezdeményezett eljárást a General Motors német leánya elken, mert véleménye szerint élethosszig tartó garancia alatt a vásárlók a teljes használati időt, és nem az autónak a gyár által megszabott élettartamát értik. A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat ellen védő szervezet ezért felszólította az Opelt arra, hogy vonja vissza az ilyen jellegű hirdetéseit. A felek tárgyalásokat folytattak a kérdésben, amely azonban nem járt eredménnyel, ezért várhatóan a bíróság előtt folytatódik az ügy, amelynek eredményére talán éveket is kell várni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.