Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta: az iskolakezdés előtti időszakban teljes éves tanszerforgalmuk 40-50 százalékát bonyolítják. Hozzáfűzte: évről-évre nő a hipermarketek részesedése az iskolakezdési piacon, a piaci forgalom nagyobb részét mára ezek a kereskedelmi egységek realizálják.
Minden évben két nagy bevásárlási hullám szokott lenni, augusztus első és utolsó tíz napján - mondta Gillemot Katalin. A legnagyobb kereslet a kisalakú, olcsóbb füzetek, spirálfüzetek, rajzlapok, írólapok, füzetborítók iránt mutatkozik, mivel ezek azok a termékek, amelyek nagy biztonsággal előre is megvásárolhatók.
A kommunikációs vezető ismertette: a papír termékek átlagára mintegy 5 százalékkal lett alacsonyabb tavalyhoz képest. Az Auchan idén 25 százalékkal nagyobb árukészlettel dolgozik, ez 2.500 terméket jelent.
Gillemot Katalin elmondta: konkrét iskolai csomagjuk nincs, mert nagyon sok iskolában egyedi igényeket fogalmaznak meg. Idén népszerűek a licences termékek, így például a Hannah Montana, a Verdák, a Toy Story, a Star Wars, a Bakugan, a Spiderman, a Hello Kitty, a Princess, a Winnie the Pooh, a Shrek, vagy az Avatar figurákkal díszített felszerelések - derül ki az Auchan iskolakezdési tájékoztatójából.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.