A társaság a válság ideje alatt megszerzett új értékesítési felületek révén egy több területet lefedő, ismert és piacvezető márkákat és termékeket magában foglaló portfólióval lehet jelen a válság után fellendülő piacon.
Fejlődésére elsősorban a teljes hirdetési piac volumene hat, így a hirdetési szempontból értékes termékek és felületek képesek biztosítani a társaság sikerét, mely nem csak beruházás, hanem szaktudás és piacismeret kérdése is.
Az econet.hu Nyrt. Média Üzletágának értékesítési portfóliója a válság ideje alatt tovább bővült egyrészt a print területen, valamint az elektronikus médiában az országos kereskedelemi rádióval, melyek a válságon túllépve a további fejlődés és siker lehetőségét is hordozzák. A portfólióelemeken keresztül elért közönség magas létszáma, ugyanakkor az egyes termékeken keresztül jól behatárolható elérése a hirdetők számára is hatékony lehetőségeket kínál. Bár a reklámpiacon a hirdetői bizonytalanság 2010. I. félévében is érezhető volt, az econet.hu árbevétele ebben az időszakban is jelentős mértékben emelkedett.
A társaság által értékesített médiaportfólió sikeres kibővítése eredményeként 2009 első félévéhez képest 2010 félévére az árbevétel több mint 900 millió forinttal, több mint 120 százalékkal növekedett. Az árbevétel növekedésével párhuzamosan a bővülés miatt megnövekedett ugyan a csoport költségszintje is, mindemellett az üzemi eredmény illetve az EBITDA is mintegy 50 százalékkal javult a bázisidőszakihoz képest. A 2009 és 2010 évi egyszeri tényezők hatásait kiszűrve az első félévben az adózott eredménytartalom jelentős, 40 százalékos mértékű, 176 millió forintos javulást mutat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.