A tíz legkelendőbb termékcsoport magyarországi forgalma 2,6 százalékkal csökkent az első negyedévben – foglalta össze a GfK Digital World, megjegyezve ugyanakkor, hogy áprilisban már 4,7 százalékos volt a piacszűkülés. Ez azonban leginkább az asztali számítógépek forgalmának csökkenése miatt következett be.
A futball-világbajnokság keresletélénkítő hatása révén ugyanakkor olyannyira fellendült az LCD-televíziók eladása, hogy a termékkör forgalma valószínűleg éves szinten is növekedni fog a 2009-es adatokhoz képest – mondta el Sztupár Andrea, a GfK Hungária kereskedelem és technológia területének igazgatója. Hozzátette ugyanakkor, hogy a nyár elején a játékkonzolok eladása is bővülésnek indult. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.