Az új arculat még egységesebb globális megjelenést biztosít és tovább erősíti azt a kiemelkedő piaci pozíciót, amelyet a könyvvizsgáló és tanácsadó cég az elmúlt tíz évben ért el. A vizuális elemeken túl, az arculatváltás fő célja a cég által képviselt értékek közvetítése:
„Nagyon fontos számunkra, hogy milyen kép él rólunk ügyfeleinkben és az üzleti élet szereplőiben. Azt szeretnénk elérni, hogy a PwC ne csak munkatársaink kiemelkedő képességeiről és tapasztalatairól legyen ismert, hanem az ügyfeleinkkel ápolt kapcsolatokról is, mely során érték teremtéséhez segítjük őket” – hangsúlyozta Mike Kubena, a PwC közép-kelet-európai vezérigazgatója.
A cég neve PwC-re egyszerűsödik, amelyet a PricewaterhouseCoopers 1998-as megalapítása óta egyébként is gyakran használtak világszerte. Jogi szempontból a cég hivatalos neve továbbra is PricewaterhouseCoopers marad.
Az új arculat legfontosabb vizuális eleme a leegyszerűsített logo, amely a „pwc” kezdőbetűket tartalmazza. Az új logó a PwC ügyfeleivel, vezetőivel és munkatársaival való egyeztetés után született, melyet azzal a céllal alkottak, hogy megkönnyítse a digitális és online használatot.
„Úgy gondoljuk, hogy az új PwC márka vizuálisan ugyanúgy megkülönbözteti majd cégünket a piacon, mint az a magas minőségű munka, amelyet az ügyfeleinkkel való együttműködés során igyekszünk megvalósítani” – hangsúlyozta George Johnstone, a PwC magyarországi vezérigazgatója.
Az új arculati elemek szeptember 20-án lépnek életbe világszerte, ekkortól újul meg a cég online megjelenése is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.