Az oldalak 94 százalékánál már semmilyen problémát nem tártak fel a termékek teljes árára vonatkozó világos és pontos tájékoztatással kapcsolatban, ez a mutató tavalyelőtt még 75 százalékos volt.
A kereskedők az e-boltok 95 százalékánál az előírtak szerint tüntetik fel az adataikat, szemben a 2009. májusi 82 százalékkal. A felsorolt szabálytalanságokat azóta kijavították, illetve ahol szükséges volt, szankciókat alkalmaztak.
A „nagytakarítás” az EU által vezetett és a tagállamok végrehajtó hatóságai által végzett átfogó vizsgálat. Az elektronikai cikkek piacáról hat népszerű termékkategóriát választottak ki ellenőrzésre, többek között a hordozható zenelejátszó eszközöket, a digitális fényképezőgépeket és a mobiltelefonokat.
A legújabb razzia a kulturális és sporteseményekre jegyeket értékesítő honlapokra irányul. Az ellenőrzés 414 weboldalra terjedt ki, amelyek közül mindössze 167, vagyis 40 százalékuk felelt meg a szabályoknak. Az ezeken a site-okon feltárt főbb problémák közé sorolható a hiányzó, hiányos vagy félrevezető tájékoztatás az árral kapcsolatban. Nem tüntettek fel például bizonyos adókat vagy kezelési költségeket. Ez a jelenség a vizsgált honlapok közel háromnegyedére jellemző. A weboldalak 73 százalékánál nem garantálják vagy kizárják a vételár visszatérítését az esemény elmaradása esetén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.