A Google saját algoritmusával határozza meg a weben található tartalmak fontossággát, ezzel alakította ki saját keresési birodalmát, amellyel vezető szerepet tölt be világszerte. A Facebookon ezzel szemben a felhasználók döntik el, mi tetszik nekik, a "lájkolásokból" pedig egy különálló térkép alakul ki a netes tartalmakból. Eddig mintegy 350 ezer weboldalra telepítették a "Like" funkciót, ezek mindegyike visszacsatornázza az információkat a Facebook számára.
A helyzetet tovább élezi, hogy ezeknek a tetszésnyilvánításoknak a jelentős része rejtve marad a Google előtt. Az egymást keresztező hivatkozásoknak köszönhetően a világ legnagyobb közösségi portálja mostanra hatalmas webes hálózatot épített ki. A Google nem maradt tétlen; egy hónap alatt 26 vállalatból vásárolt részesedést, ugyanakkor – mint a The New York Times írja – a Facebook is a második felvonásra készül. A lap úgy tudja, hogy a portál hamarosan bemutatja a virtuális pénzügyi rendszert, ami idővel több milliárd dolláros üzletté nőheti ki magát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.