„A zsűrire a gazdag, többek között turbófeltöltéses földgázas, valamint elektromos hajtást is felvonultató motorpaletta is nagy hatást tett. Ezen felül a Doblo különféle változatainak vezetési élményét és magas szintű kényelmét is nagyra értékeltük” - hangsúlyozta a 2011-es díj átadásánál Pieter Wieman, az Év Haszongépjárműve díj zsűrijének elnöke.
Az új padlólemezre épülő Dobló Cargo rakterének hossza 2,17 méter, szélessége a kerékjáratok között 1,23 méter, rakterének térfogata akár 4,6 köbméter, terhelhetősége 750 és 1000 kilogramm között változik. A modell fogyasztása 4,8 l/100 kilométer, hatótávja pedig 1250 kilométer 126 g/kilométeres CO2-kibocsátás mellett, a 90 lóerős 1.3 MultiJet Euro 5 motorral.
Az új Dobló Cargo öt különféle motorral készül: 95 lóerős 1,4-es benzines, 1,4-es metánnal és benzinnel működő turbómotor, valamint háromféle turbódízel (második generációs 90 lóerős 1,3 MultiJet, 105 lóerős 1,6 MultiJet és 135 lóerős 2.0 MultiJet). Az összes motorhoz start-stop elektronika kapcsolódik, mindegyik teljesíti az Euro 5-ös előírásokat, a dízeleket pedig részecskeszűrővel szerelték fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.