Az adózott eredmény 4,24 milliárd koronára (mintegy 630 millió dollárra emelkedett) a harmadik negyedben. A Bloomberg elemzői 4,54 milliárd koronával számoltak. Az elmaradás elsősorban a termékekre fordított kiadással magyarázható.
A hazánkban 13 áruházat üzemeltető vállalat árbevétele 14 százalékkal 26,89 milliárd koronára bővült a negyedévben. A forgalom 40 százalékát Németországban és a skandináv országokban realizálta a vállalat. Magyarországon a legutóbb Budapesten és Szegeden nyílt új üzlet.
A H&M összességében mintegy 30 százalékos bővüléssel büszkélkedhet idén tavalyhoz képest. Ez azonban még mindig elmarad legnagyobb vetélytársától, a Spanyol Inditex SA-tól. Ez utóbbi Magyarországon a Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho márkákkal van jelen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.