BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sokat keresett a népszerű ruházati cég

A svéd Hennes & Mauritz AB üzleti évének harmadik negyedéves adózott eredménye 23 százalékkal javult az előző év ugyanazon időszakához képest. Ám Európa második legnagyobb ruházati vállalatának eredményei még így is elmaradtak az elemzők által várttól.

Az adózott eredmény 4,24 milliárd koronára (mintegy 630 millió dollárra emelkedett) a harmadik negyedben. A Bloomberg elemzői 4,54 milliárd koronával számoltak. Az elmaradás elsősorban a termékekre fordított kiadással magyarázható.

A hazánkban 13 áruházat üzemeltető vállalat árbevétele 14 százalékkal 26,89 milliárd koronára bővült a negyedévben. A forgalom 40 százalékát Németországban és a skandináv országokban realizálta a vállalat. Magyarországon a legutóbb Budapesten és Szegeden nyílt új üzlet.

A H&M összességében mintegy 30 százalékos bővüléssel büszkélkedhet idén tavalyhoz képest. Ez azonban még mindig elmarad legnagyobb vetélytársától, a Spanyol Inditex SA-tól. Ez utóbbi Magyarországon a Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho márkákkal van jelen.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.