A Louis Vuitton mellett számos felsőkategóriás - köztük ital és ruházati – márkát birtokló konszern eredményét elsősorban az ázsiai forgalom javította, míg az Egyesült Államokban és Európában negatív rekord dőlt meg.
A legtöbbet órákból és táskákból adtak el, az igények kielégítése érdekében a vállalat új bőrcikkeket gyártó üzemet létesített a franciaországi Marsazban.
Az óra-ékszer szegmensben az LVMH 30 százalékos forgalombővülést könyvelt el. Ugyanez az alkoholos italok esetében 24 százalékot tett ki, míg a kozmetikumoknál 17 százalékot jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.