A márkát gondozó Sanoma Budapest annak ellenére hozta meg a döntést, hogy a Figyelő a cég egyik legpatinásabb márkája. A hetilap a válságidőszakban is stabilan teljesített: megőrizte, és egyes időszakokban növelni is tudta példányszámát. A döntés oka mégis, hogy a Sanoma Budapest a jövőben magasabb nyereségességű tevékenységek létrehozására és akvizíciójára kívánja fordítani kapacitásait, hogy hosszú távra biztosítsa a fenntartható működését.
Az értékesítés lezárultáig a Figyelő csoport változatlan feltételek mellett folytatja a működését, a folyamat nem érinti a különböző kereskedelmi megállapodásokat és a szerkesztőség munkáját. A Figyelő értékesítésének folyamatát azonban nem az eddigi lapigazgató kíséri végig. Bálint Viktor novemberben távozik a kiadótól, utódlásáról hamarosan dönt a Sanoma Budapest.
A Figyelő a magyar üzleti döntéshozók, közéleti személyiségek mérvadó, kikerülhetetlen információforrásává vált. A lap ezen független, mértékadó szerepének a megőrzésére a Sanoma Budapest az értékesítés során mindvégig tekintettel lesz, és mindent megtesz a hetilap, valamint a hozzá kapcsolódó termékek színvonalának, piaci helyének fenntartásáért, javításáért, értékük növeléséért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.