A társaság, amelynek a márkái között szerepel a Miller Lite, Peroni és Grolsch, kiemelte Lengyelországot, Csehországot és Romániát, ahol különösen gyenge volt az értékesités.
A csökkenéshez hozzájárult a kelet-európai régió gazdaságának gyengesége és az alkoholra kivetett adó. Az európai gyenge teljesitmányt ellensúlyozta a világ más részében történt forgalomnövekedés.
Így Afrikában a lager sör értékesítése 11 százalékkal növekedett, Ugandában 23 százalékkal, Zambiában pedig 15 százalékkal. Dél-Afrikában azonban a lager értékesítés csak 3 százalékkal nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.