A második helyen a Best Western végzett, amelyet az 1320 válaszoló 37,7 százaléka nevezett meg, a harmadik helyet az Ibis szerezte meg a szavazatok 33,3 százalékával.
Őket követi a – az Ibishez hasonlóan az Accor konszernhez tartozó - Mercure (28,9 százalékkal) és a Steigenberger (25,6 százalékkal), a Holiday Inn, NH Hoteles, Marriott, Maritim és a Sheraton. A legkevésbé ismertek: Landidyll Hotels, Suisse Quality Hotels, Design Hotels (kevesebb, mint 1 százalékot kaptak).
A közvéleménykutatás 2010 szeptember utolsó két hetében zajlott és minden felhasználó csak egy választ adhatott.
A HRS a leglátogatottabb az internetes szállodafoglalási portálok Németországban, de szolgáltatása magyar nyelven is elérhető. A Nielsen piackutató vállalat aktuális rangsorában az európai vezető szállodaközvetítő specialista a harmadik helyet foglalja el a német piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.