Mindez azonban távolról sem teszi lehetővé, hogy a Co-op Hungary Zrt. hátradőljön: a társaság folyamatosan figyeli az igények változását – emelte ki Murányi László. Példaként az akciókat említette. A piackutatások azt mutatják, hogy ma az akciós és az olcsóbb termékek felé fordultak a vásárlók, ez meghatározza az időszaki kedvezményes termékek körének összeállítását is, amelyekben például a márkás termékek helyett az olcsóbb vagy a kereskedelmi márkás áruk egyre nagyobb hangsúlyt kapnak.
A változások ugyanakkor más formában is elérték a Coop Üzletláncot, amelynek leglátványosabb jele a boltmegújítási program keretében kialakított új arculat. További újítás , hogy az üzlethálózat az eddigi négyféle üzlettípus helyett a jövőben három kategóriába – Coop Szuper, Coop ABC, Coop Mini – sorolja majd a boltjait. „A jelenlegi logót, illetve a rendszert tizenöt éve, a Coop Üzletlánc létrehozásakor alakítottuk ki, az akkori igények szerint. Azóta sok minden változott a piacon, így nem csak a felirat frissítését tartottuk szükségesnek, de a típusok megváltoztatásánál is az vezérelt, hogy a szolgáltatások szintje szerint kategorizáljuk az üzleteket” – hangsúlyozta a vezérigazgató. Murányi László elmondta: a tervek szerint 2012. december 31-ig lezáruló boltmegújítási programban csak a logó cseréje egymilliárd forintba kerül majd.
Ezzel párhuzamosan folyik az informatikai integráció a Coop Csoportnál. A boltokat, vevőközpontokat, régiós ellátóközpontokat, illetve a Co-op Hungaryt összekötő rendszer kialakítása 2002-ben kezdődött, a hardveregységesítés és a szoftver telepítése 2004 óta zajlik. Az év végére Murányi László reményei szerint már nyolcszáznál is több bolt csatlakozik, amelyek összességében a csoport forgalmának több mint felét adják. A cél az, hogy a forgalom 80 százalékát jelentő 1500 üzlet kapcsolódjon be a rendszerbe a következő két évben. Ez a fejlesztés a franchise partnerek számára összességében 5 milliárd forintos kiadást jelentett az elmúlt hat évben.
A Coop Csoport üzleteiben az ország 1650 településén naponta mintegy másfél millió vásárlót lát el.
A Coop Csoport üzleteiben az ország 1650 településén naponta mintegy másfél millió vásárlót lát el. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.