A Marketing & Média információi szerint a Digi megvásárolná az IKO-tól a SportKlub magyar és román nyelvű változatát. A megállapodásban mindkét fél érdekelt lehet. A Digi által indított DigiSport egyelőre nem tudott igazi áttörést elérni a magyar piacon, a cég műholdas és kábeles hálózatán közel 600 ezer háztartásban elérhető ugyan, azonban a konkurens nagy szolgáltatók kínálatába egyelőre nem tudott bekerülni.
A sok nézőt érdeklő sportjogokért komoly küzdelmek folytak az elmúlt években, amelynek legnagyobb vesztese a SportKlub lett, amely több jogot is elvesztett, főleg a futball területén szenvedtek el érzékeny veszteségeket. Az IKO 2009-ben meg is szüntette a focira szakosodott SportKlub+ csatornát.
A DigiSporttal ellentétben azonban a 2006-ban indult SportKlubnak erős pozíciói vannak a kábeles és műholdas szolgáltatóknál, több mint kétmillió hazai háztartásban elérhető, nézettsége viszont elmarad fő versenytársaitól a Sport1-Sport2 párostól. Amennyiben létrejönne az üzlet, a Digi minden bizonnyal összevonná a két televíziót, így a sportcsatornája egyből bejutna a legnagyobb szolgáltatókhoz, a UPC-hez, a T-Home-hoz és a FiberNethez is. A fentiekkel kapcsolatban megkerestük a Digi magyarországi képviselőjét, Kosik Kristófot, aki nem tudott a kérdéseinkre érdemben reagálni, mondván, hogy a DigiSport ügyeit a cég romániai központjában intézik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.