A Brain&Co. kutatásából az is kiderül, hogy nem csupán az Ázsiában működő boltok, hanem az Európába érkező távol-keleti turisták is jelentős mozgatórugói a világ luxuskereskedelmének. A globális értékesítés jövőre 173-176 milliárd euróra bővülhet jövőre a 2007-ben regisztrált 170 milliárd euróhoz képest.
Az olasz felsőkategóriás cikkeket gyártó vállalatok szövetsége, az Altagamma szerint az iparágban idén már látszik az alagút vége, a Versace divatház közleménye szerint pedig a vállalat első éves eredményei is a pozitív hangulatot igazolják.
A felmérés szerint a luxuspiac idén 10 százalékkal 168 milliárd euróra bővül, tavaly 8 százalékos visszaesést könyvelhettek el a vállalatok átlagosan. 2009 két évtized távlatában a legrosszabb év volt a luxusipar történetében.
Kína továbbra is a bővülés magja: a forgalom várhatóan 30 százalékkal nő a távol-keleti országban, míg a válság sújtotta Japánban csak jövőre várható némi javulás. Európában – amely a globális eladások 75 százalékát adja – 6 százalékos szolid emelkedésre számítanak a vállalatok
Az Egyesült Államokban 15 százalékkal esett a luxusipar forgalma, idén 7 százalékos emelkedést jelez a Brain&Co.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.