Az indiai Ibibo az ország legnagyobb közösségi oldala, 2007 januári alapítása óta 3,7 millióra nőtt felhasználóinak száma. A szájtot üzemeltető vállalat központja, a Delhi melletti Gurgaon a semmiből kis paradicsommá változott, hiszen munkát ad a helyi értelmiségieknek. Ashish Kashyap, az Ibibo ügyvezetője szerint nem törnek nemzetközi babérokra, kizárólag a helyi lakosságra koncentrálnak. S ha India 1,2 milliárd fős népességére gondolunk, van lehetőség a növekedésre.
Az oxfordi egyetem Internet hatásait vizsgáló kutatóintézete szerint a Facebook dominanciája annak köszönhető, hogy a vállalat az angol nyelvre, s az amerikai kultúrára épít. Ennek azonban megvannak a maguk korlátai. Kína leglátogatottabb oldala például nem is egy amerikai cég, s nem is a kínai állam tulajdonában áll, hanem egy alig egy évtizede indult vállalkozásé.
A shenzeni központú Tencent Inc. által üzemeltetett tartalommegosztó portálnak 569 millió aktív felhasználója van, ez a szám tavaly óta 39 százalékkal nőtt. A közösségi oldalon, a QZone-on 50 millió főt jegyeznek. A dinamikus bővülést a befektetők is észre veszik: a Tencent részvényei a hongkongi tőzsdén 237 százalékot ugrottak tavalyhoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.