Nálunk nem feltétlenül a méret a lényeg. A magyar shoppingoló már sokszor márkahű, és inkább a minőségi, vásárlásbarát, a 2010-es évek életmódjához igazított plázákat részesíti előnyben a monstre épületekkel szemben.
Ám hiába a töretlenül népszerű márka, ha a menedzsment nem ismeri fel, hogy a konkurencia erősödik, a válság még mindig érezhető és - egyébként is - a fogyasztói szokások folyamatosan változnak.
Egy igazán sikeres üzletháznak időnként igenis meg kell újulnia. Sok fejlesztői csoport multifunkcionálissá alakítja át központját, megint mások tematikus áruház kialakításában látják a vérfrissítés lehetőségét. Ha ehhez egy jól kitalált marketingkampányban mesélik el a vevőknek, hogy a márka az új arculattal, a szélesebb vagy épp tematikusabb kínálattal teljesen megváltozott, akkor kész is a sikeres újrapozicionálás.
Utóbbi cipőben jár Budapest legnépszerűbb elsőgenerációs budai bevásárlóközpontja, a Mammut I. is. Bár a hely töretlenül népszerű, az épület szerkezetileg hibátlan, a sikeres működést semmi sem gátolja, az 1998-ban megnyílt Mammut I.-re ráfér egy kis átalakítás. Felismerte ezt a központ vezetősége is, és az idén nyáron el is indult a 750 M Ft-os fejlesztés, mely előre láthatóan a jövő év őszéig tart majd. A munkálatok a napi működést nem zavarják, így a bérlők semmiben sem szenvedik kárát a felújításnak.
A Mammut I. a tervek szerint új oszlopokat, álmennyezetet, burkolatokat, mozgólépcsőket és panorámaliftet kap. Látványosan átalakul az átrium és a bejáratok területe. Modern bútorok, korszerű világítás és szellőztetés, érintőképernyős információs rendszer és egységes cégérek kerülnek a folyosókra. A mára szimbólummá váló szökőkút mellé három újabb épül a Mammut I.-ben.
További érdekességek és aktuális információk a mammut.hu weboldalon olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.