"Készüljenek fel, a Motorola Androidos készülékeket szállít minden fogyasztói rétegnek"- fogalmazott a cég vezérigazgatója. Sanjay Jha arra számít, hogy a vállalat 2011 első negyedévében jelenik meg az új mobilkínálattal, amely – a HTC-hez és a Samsunghoz hasonlóan – a nyílt forráskódú Android platformra épül.
Az frissítés részeként piacra dobják a Droid Pro néven futó, üzleti felhasználóknak szánt típusát. Az AT&T amerikai mobilszolgáltató pedig közölte, hogy rövidesen megkezdi a Bravo, a Flipside, és a Flipout modellek forgalmazását, a kínálathoz pedig később csatlakozhat a Citrus és a Spice is.
Jha a Bloombergnek adott interjújában úgy fogalmazott: innovációs verseny zajlik a szektorban, és földrengés erejű változások következnek be a közeljövőben. A vezérigazgató arra utalt, hogy az amerikai szolgáltatók egyre több, adatcsomaghoz kötött ajánlatot hirdetnek meg. Ezekből pedig azok a felhasználók is választhatnak, akik számára a korlátlan adatforgalmat biztosító előfizetés túl drága lenne. Ezáltal ugrásszerűen megnőhet az okos telefonok száma az Egyesült Államokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.