A VH tavaly egész évben még 1.476 járművet értékesített Magyarországon, ezzel piaci részesedése 15,7 százalék volt. Az idei év első kilenc hónapjának teljesítménye azonban már a válság előtti erős éveket idézi: a 923 darab járművel a VW a piac második legerősebb haszonjármű-kereskedője a Ford után, 18,8 százalékos piaci részesedéssel.
Kovács András az MTI-nek elmondta: az idén várhatóan 1.200 járművet adnak át a vevőknek, jövőre pedig már 1.300-at, amelyet további 500-zal fejelnek meg az Amarok-megrendelések. Ezzel az összes eladás akár 50 százalékkal bővülhet jövőre.
Az Amarokról részleteket olvashat itt
A márkaigazgató kifejtette: a középkategóriájú pick up-ok piacán világszerte évente mintegy kétmillió autóra van igény, és a Volkswagen nem lehet a világ legnagyobb gyártója, ha ebben a szegmensben nincs jelen. A modellt jelenleg az argentínai Pacheóban gyártják, de már megszületett a döntés egy európai gyártási helyszínről, 2012-től Hannoverben is készül majd Amarok.
Kovács András jelezte: a jövő év első negyedévében megérkeznek az első rendelésekre az új modellek, és az első évben már 500 darab eladására számítanak. Ezzel Magyarországon piacvezető lehet a VW pick up-ja, amellyel elsősorban a kisvállalkozói kört célozzák meg. A teherautóként adózó Amarok a későbbiekben szimpla- és duplafülkével egyaránt kapható lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.