Az eredmények szerint a szupermarketek sajátmárkás termékei több esetben legyőzik a nagynevű gyártók kínálatát - írja a Guardian.
A független szervezet a tesztelés során kilenc pezsgőszakértőt kért meg arra, hogy értékelje a vakon megkóstolt italokat a tisztaság és az ízharmónia szempontjából. A Which? csapata kilenc szupermarketek által forgalmazott, sajátmárkás terméket, valamint négy névvel rendelkező árut vizsgált, ezek közül három vezető pezsgőgyártóktól került a polcokra.
Eszerint a 20 font alatt megvásárolható, Morrison’s féle sajátmárkás ital jobb ízű, mint az olyan nagyágyúk, mint a Veuve Clicquot vagy a Moët & Chandon pezsgői, amelyek másfélszer magasabb áron érhetőek el.
Igaz, a legjobb helyezést egy márkás termék, a Lansons fekete címkés pezsgője érte el, de a top ötös lista többi négy helyezettje egytől egyik sajátmárkás. A különbségeket jól mutatja, hogy a Morrison’s itala 82 százalékos elégedettségi mutatót ért el, míg a Veuve Clicquot 74 százalékos eredményével csak a kilencedik a tizenhárom helyezéses listán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.