Decembertől 5 százalékos áremelést kíván érvényesíteni a bőcsi székhelyű Borsodi Sörgyár (BS) Kft. a hazai piacon – jelentette be Tőtös Zsolt, a cég vezérigazgatója. A multinacionális StarBev tulajdonában lévő társaság a növelési elképzeléseket már be is jelentette kereskedelmi partnereinek. A vállalat a drágítással most a 4 százalékos jövő évi várható inflációt és a költségnövekedéseket igyekszik beépíteni áraiba, mivel a jövedéki adó és a termékdíj előreláthatólag nem változik. Az áremelést az is indokolja, hogy az év elején végrehajtott 6-7 százalékos idei drágítás mára lemorzsolódott a kiélezett piaci versenyben.
A kidolgozott új stratégia szerint a vállalat lassú, egyenletes és stabil növekedést szeretne elérni a következő években – közölte a vezérigazgató. Ehhez az áremelésen túl csökkenteni szeretné értékesítési akcióit, mivel az idei 60 százalékos arány jóval meghaladta az „egészséges mértéket”. Tőtös Zsolt szerint veszélyeztetné a következő időszak eredményeit, ha a cég e lépéseket rövid időn belül nem tenné meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.