A hazánkban is hódító retrohullámot meglovagolva egy fiatal vállalkozókból álló cég újraélesztette a nyolcvanas évek két meghatározó magyar ruházati márkáját, a Seniort és a Métát. A feltámasztott magyar szabadidőruhák modelljeit itthon tervezik és gyártják, magyar alapanyagokat használnak fel hozzá, a termékek értékesítését pedig webshopon keresztül végzik.
„A ruhákat egy pomázi varrodában gyártatjuk, amelynek napi ötven-száz darabos a kapacitása. A felhasznált alapanyagok egy gödi kötödében készülnek” – mondta a Világgazdaságnak Belicza Bea, a Senior és a Méta márkát forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője. „Manapság, amikor szinte teljesen halott a hazai textilipar, komoly kihívás száz százalékban magyar szabadidőruhákat alkotni.
Itt a hitel! Hol a hitel? Ínség vagy bőség jön a vállalati hitelezési piacon? Kinek adnak kölcsönt a bankok, s kinek nem? S vajon miért nem? Túl nagy a kockázat? Kevés a biztosnak látszó befektetés? Ha kíváncsi a részletekre, s más vállalkozások tapasztalataira, jöjjön el a Világgazdaság konferenciájára december 2-án a Gerbeaud Házba Budapesten. Részletek: www.vg.hu/konferencia oldalon találhatók.
A Seniort és a Métát varró gyárakat az ezredforduló után felszámolták, így új magyarországi gyártóegységeket kellett találni a ruhák elkészítéséhez, ahol hazai alapanyagokból, magyar munkaerőt alkalmazva igényes és tetszetős hazai szabadidőruhák készülhetnek” – tette hozzá. Jelenleg ötféle Senior, négyféle Méta terméket, kétfajta nadrágtípust gyártanak az üzemben. A kollekciókat kizárólag az interneten értékesítik.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.