A Boutiques.com több száz virtuális divatüzletet foglal magába, a látogatók pedig – a szokásostól eltérően – akár egy-egy sztár stílusának megfelelően is összeválogathatják a szükséges ruhadarabokat. Az oldal a termékekről több, nagyobb és élesebb fotót tesz közzé, mint a hasonló online piacterek, a vásárló pedig minden ruhadarabot megtekinthet használat közben is, az utcai fotók segítségével.
Emellett a résztvevő divattervezők különböző algoritmusok segítségével számtalan plusz lehetőséget ajánlanak minden vásárlónak, megfigyelve a kiválasztott termék stílusát és ennek megfelelően kínálva a további árukat. Az oldalra telepített kereső a ruhaipari szakkifejezéseket és a pontos színeket is ismeri, vagyis nem okoz neki gondot, ha valaki zsabós blúzt vagy kobaltkék cipőt keres.
A Google mégsem ezeknek, hanem a Like.com-tól átvett, preferencia vizsgálaton alapuló termék ajánlásoknak köszönheti, ha radikális változást ér el a piacon – írja a New York Times. A Like.com-ot tavaly vásárolta meg a Google 100 millió dollárért, a cég korábban már több online divat üzletet tervezett meg és a Forrester Research elemzője szerint a cég által kifejlesztett algoritmus lenyűgöző eredményeket ér el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.