BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Legyen Ön a flottaparancsnok!

A nemrég bevezetett My T-Systems önkiszolgáló felületen elérhető Telemátrix szolgáltatással a cégvezetők kordában tarthatják a mobilköltségeket, bármikor pontos képet kaphatnak vállalkozásuk mobilforgalmáról, jogosultságkezelő hozzáférésükön keresztül pedig a vállalkozás érdekei szerint fektethetik le a telefonozás és SMS-ezés céges játékszabályait.

Elindult a T-Systems új Telemátrix-szolgáltatása, amely a korábbinál jóval több területen biztosít nagyobb autonómiát a szerződött cégek vezetői számára. A gyökeresen megújított szolgáltatás segítségével partnereink a My T-Systems online ügyfélszolgálati portálon a Telemátrix-szal valódi „flottaparancsnokká” válhatnak: a céges mobilflotta parancsnokává! Az új kezelőfelületen saját maguk állíthatják be vállalatuk mobilflotta-paramétereit, biztonságos módon érhetik el és tölthetik le a flotta adatait és számlaállományát, illetve a forgalmi szokásokról is a saját igényeik szerinti kimutatásokat készíthetnek.
A Telemátrix 3 fő területen erősíti a cégvezetők eszköztárát.

1) Költségkontroll! A Telemátrix-előfizető ügyfeleink kordában tarthatják cégük mobiltelefon-használattal kapcsolatos költségeit.
Lehetőség van ugyanis a szolgáltatások hívószámonkénti, illetve csoportonkénti beállítására, a kiválasztott előfizetésekre pedig engedélyező és tiltó listák állíthatók be mind a bejövő, mind a kimenő hívások, SMS-ek vonatkozásában. A híváskontroll segítségével meghatározható, hogy mely körzetszámokhoz rendelt telefonszámok legyenek kedvezményesen hívhatók, illetve az, hogy a hívószám vagy azok egy csoportja mely irányokba indíthasson, vagy éppen ne indíthasson hívást – a szűrés ráadásul érvényesíthető az SMS-ek küldésére is.

A kedvezményes áron hívható „kollegiális” csoportba azonban külső partnerek is felvehetők, ha a flottaparancsnok úgy látja jónak: a flotta virtuális tagja lehet bármely belföldi T-Mobile-os vagy belföldi vezetékes hívószám, amely nem tartozik a Telemátrix-szolgáltatást igénybe vevő cég saját előfizetései közé, de a cégtől gyakran hívják azt, ezért szeretnék csapattagként kezelni, és ennek megfelelő tarifával hívni.
Így munkaidőben és céges telefonon csak azokat hívhatják fel a munkatársak, akiket a flottaparancsnokok engedélyeznek, ugyanakkor a Telemátrix ún. magánszámla-szolgáltatása lehetővé teszi a céges és magánhívások rugalmas elkülönítését is a számlázás során.

A limitértesítésben beállított hívásköltség-határok átlépésekor pedig a megadott címre SMS-ben, vagy e-mailben értesítést küld a Telemátrix rendszere, így a flottaparancsnok valóban minden részletre kiterjedően ellenőrizheti cége mobilköltségeit.

2) Statisztika! A Telemátrix-előfizető ügyfeleink kibővített hozzáférési jogaikon keresztül olyan statisztikákat készíthetnek el maguknak, amelyek segítségével cégük még költséghatékonyabbá tehető. A My T-Systems ügyfélszolgálati portál webfelületén ellenőrizhetik cégük mobil- és vezetékes számláit, nyomon követhetik bármely hívószám, vagy csoport hívásforgalmi adatait, egyenlegét.

A Telemátrixon keresztül 6 hónapra visszamenőleg mind a lezárt vezetékes, mind a mobilszámlák  letölthetők, illetve különböző formátumokban (csv, xml) exportálhatók a számla-archívumból.
A telefonköltségek szervezeti egységenként vagy akár egyes munkavállalókra is megtekinthetők, így egy statisztikai modul segítségével könnyen készíthetőek kimutatások, grafikonok, amelyek elsősorban közép- és felsővezetők számára nyújtanak azonnali riportolási lehetőséget – elsősorban a cégvezető felé.

3) Irányítás! Az új, könnyen áttekinthető jogosultságkezelő rendszer az internetes adminisztrátori felületen keresztül biztosít hozzáférést a beállítások tökéletes „testreszabásához”: legyen szó számlakezelői, csoportkezelői, vagy pusztán felhasználói jogkörről.
Így akár minden felhasználó hozzáférhet a saját számla- és forgalmi adataihoz, de ez természetesen mindig az előfizető cég vezetőjének döntése: a flottaparancsnoknál van az irányítás!

A Telemátrix tehát egy olyan alacsony havidíjú, de magas szolgáltatási szintű infokommunikációs csomag, amely a szolgáltatásba bevont hívószámokon kedvezményes tarifát, csoportkommunikációs és számlainformációs szolgáltatásokat, valamint internetes adminisztrátori felületet is biztosít. Így lehetségessé válik az egyedi igények szerinti költséghatékony flottamenedzsment.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.