A társaság értékesített média-portfóliójának sikeres bővítése eredményeként 2009 első kilenc hónapjához képest 2010 azonos időszakában az árbevétel több mint 1,25 milliárd forintos bővüléssel 2,5 milliárd forintra, azaz a duplájára nőtt. A növekedés főként a bázisévi számban még nem szereplő NeoFM-nek, EXIT magazinnak, valamint a bázisévi számban csak kisebb mértékben szereplő Facebook reklámértékesítésnek köszönhető. Az árbevétel növekedésével párhuzamosan a portfólió bővülés miatt megnövekedett ugyan a csoport költségszintje is, mindemellett az üzemi eredmény, illetve az EBITDA is mintegy 33 százalékkal javult a bázisidőszakhoz képest.
Az adózott eredmény több egyszeri tétel hatására mintegy 220 millió forinttal csökkent. Az első háromnegyed éves időszakban a csökkenést alapvetően két, a radiocafé Kft. értékesítéséhez kapcsolódó egyszeri tétel okozta. Egyfelől az üzletrész értékesítésénél jelentkező 50 millió forintos veszteség, másfelől a függőben lévő vételárrészekre megképzett mintegy 150 millió forintos céltartalék, valamint a bázisidőszakban szerepelt az Externet részesedés értékesítésének pozitív eredményhatása is. Az egyszeri tényezők hatásait kiszűrve az első háromnegyed éves aktivitás az adózott eredménytartalom jelentős, 19 százalékos mértékű, majd 100 millió forintos javulását mutatja (lásd az alábbi 1/A. Ábrát).
A historikusan jellemzően gyengébb harmadik negyedévben is sikerült idén egy erősebb növekedést elérni, s várható hogy a negyedik negyedévben - amikor az éves árbevétel közel 40 százaléka realizálódik - is hasonló tendencia érvényesül majd.
Balázs Csaba, az econet.hu Nyrt. elnök-vezérigazgatója a 2010. évi háromnegyed éves eredményekről elmondta: „A válság időszakában végrehajtott üzletfejlesztési erőfeszítéseknek és az egyes piaci szegmensekben megindult mérsékelt növekedésnek köszönhetően a társaság árbevétele ebben a negyedévben is jelentősen emelkedett. A piaci környezet lassanként kiszámíthatóbbá válik, és a korábbi évek médiapiaci szezonalitását is figyelembe véve kijelenthető, hogy 2010 utolsó három hónapjában is folytatódni fog csoportunk árbevételének növekedése. A portfóliónk gerincét adó márkáink magyar sikertörténetekre épülnek, melyek a válságot átvészelve megtartották olvasói, hallgatói, illetve fogyasztói bázisukat, így megerősödve kerülhetnek be a jövőben a fogyasztás fellendülésével párhuzamosan újraépülő médiaértékesítési tervekbe. Célunk, hogy a talpraálló piacon megnövekedett jelenlétünkkel az árbevétel emelkedésével párhuzamosan az eredménytartalom javulása is érezhető legyen befektetőink számára.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.