"Ha a kínaiak vagy az amerikaiak több krómot szeretnének látni az autón, miért utasítanánk el arra hivatkozva, hogy Svédországban ez nem jellemző?" – tette fel a kérdést Peter Horbury, a Volvo vezető tervezője. A Volvo következő, bemutatásra váró modellje 2012-ben érkezik és olyan riválisokkal kell szembenéznie, mint az Audi A3 és a BMW 1-es szériája.
A luxusmárkák között egyre élesebb a verseny, hiszen a jelenleg világelső BMW-t az Audi 2020-ig megpróbálja lehagyni. A BMW, az Audi és a Mercedest gyártó Daimler is jelentős mértékben támaszkodik a kínai piacra, csakúgy, mint a Volvo, amely egy évtized alatt a duplájára, 800 ezerre szeretné emelni az évente legyártott autók számát. A Bloombergnek nyilatkozó elemzők szerint ezért nem meglepő, hogy az immár kínai tulajdonban lévő Volvo a helyi igényekre próbálja szabni modelljeit.
Az Audi egyébként már 2000-ben megjelent a kifejezetten Kínának szánt autójával, a Daimler és a BMW pedig idén mutatta be a kommunista ország számára kidolgozott típusait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.