Hazai piacán a 43 666 darabos kiszállítás révén 9,2 százalékkal erősítette pozícióját a cseh márka, Oroszországban a 35,2 százalékos piacbővülés 35 ezer darabot jelentett.
A Kínában eladott 134 470 darab csaknem 65 százalékkal több mint az előző év azonos időszakának volumene, míg Indiában kiszállított 14 224 autó 36,6 százalékkal haladja meg a bázist.
Így a gyár árbevétele szeptember végéig 16,3 százalékkal, összesen 160 milliárd cseh koronára (6,5 milliárd euró), míg működési eredménye 64,4 százalékkal 8 milliárd koronára (332 millió euró) bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.