A tapasztalatok szerint ezen a téren Magyarország némi csúszással követi a nyugat-európai, illetve észak-amerikai piac fejlődési pályáját, ám idővel nálunk is mind nagyobb szerepet kap a tematizált hirdetés, amelynek a befogadó területe a tematizált média, egyebek között a speciális rétegeknek szóló tévécsatornák – összegzi tapasztalatait Jámbor Péter, a Publicis reklámügynökség ügyvezető igazgatója.
A tendencia hátterében az áll, hogy a hirdetők egy része számára nagyon fontos, ne általában a tömegeket érje el a terméke, szolgáltatása reklámozásával, hanem egy jól meghatározott speciális réteget, cégcsoportot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.