BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tendencia: tematikus csatornán, tematikus reklám

Határozottan érzékelhető tendencia a tőlünk nyugatabbra fekvő európai országokban, valamint az Egyesült Államokban, hogy egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a hirdetési piacon az a fajta reklám, amely nem a tömegeknek, hanem egy bizonyos rétegnek szól.

A tapasztalatok szerint ezen a téren Magyarország némi csúszással követi a nyugat-európai, illetve észak-amerikai piac fejlődési pályáját, ám idővel nálunk is mind nagyobb szerepet kap a tematizált hirdetés, amelynek a befogadó területe a tematizált média, egyebek között a speciális rétegeknek szóló tévécsatornák – összegzi tapasztalatait Jámbor Péter, a Publicis reklámügynökség ügyvezető igazgatója.

A tendencia hátterében az áll, hogy a hirdetők egy része számára nagyon fontos, ne általában a tömegeket érje el a terméke, szolgáltatása reklámozásával, hanem egy jól meghatározott speciális réteget, cégcsoportot.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.