Az új modell sorozatgyártását több mint 150 millió forintos beruházás előzte meg, amely során módosítottak egyes gyártóberendezéseket és logisztikai fejlesztésre is sor került. A munkatársak pedig speciális képzésen vettek részt az anyacégnél, Ingolstadtban. Az Audi a következő években mintegy 900 millió eurós beruházást valósít meg Győrben, hogy a jelenlegi motor- és autó összeszerelésen túlmenően teljes gyártási folyamatot telepítsen a vállalatnál. Így 2013-tól évente 125 ezer jármű hagyja el a gyártósorokat.
Az RS 3 gyorsulása 4,6 másodperc 100 km/órára, és csak az motorvezérlő elektronika miatt nem megy 250-nél nagyobb tempóval. A Sportback 2,5 literes, 340 lóerős (250 kW) TFSI motorja is Magyarországon készül.
A járműgyártás az első Audi TT modellel kezdődött 1998 tavaszán Győrben. Ezt követte 1999 őszén a TT Roadster. A TT karosszériájának gyártását és lakkozását Ingolstadtban végzik, a járművet pedig Győrben szerelik össze. Éppen három éve kezdődött a TT-gyártósorán az Audi A3 Cabriolet összszerelése is. Jelenleg mintegy 700 munkatárs dolgozik az Audi Hungaria járműgyárában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.