Novemberben 4,8 százalékos forgalombővülést könyvelt el világszerte a McDonald’s gyorsétterem-lánc. Az elemzők 5 százalékos bővüléssel számoltak. A legdinamikusabban az európai eladások bővültek előző hónapban, amely a vállalat szerint az éttermek korszerűsítésének köszönhető.
A McDonald’s hazájában, az Egyesült Államokban ugyanekkora emelkedést könyveltek. Ázsiában, Afrikában és a Közel-Keleten 2,4 százalékkal nőttek az eladások, amely a legrosszabb teljesítmény 2009 decembere óta. Az elemzők a fejlődő piacokon 6,4 százalékos bővüléssel számoltak.
A hír hatására a vállalat részvényeinek árfolyama 2 százalékkal 78,74 dollárra esett a New York-i tőzsdén.
Magyarországon tavaly 1,8 alkalommal tértek be átlagosan a magyar egy McDonald’s étterembe. Az átlagos vásárlás összege ezer forint körül alakult 2009-ben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.