A frekvenciát 2010 áprilisában még az ORTT a Klubrádiónak ítélte. Az adónak február végén jár le a 95,3-as frekvencia használati jogosultsága. jogosultságot az ORTT az utolsó fázisban, április 21-én osztotta ki – írja a Marketing & Média.
Az eredménytelenné nyilvánítást az NMHH azzal indokolta, hogy a pályázóval nem lehetett a szerződést megkötni, mert a Klubrádió Zrt. a fővárosban már üzemeltet egy rádiót a Budapest 95,3 MHz-es frekvencián, de erről a jogosultságáról nem mondott le. A hatályos jogszabályok kimondják, hogy ugyanaz a tulajdonos két rádiót nem üzemeltethet ugyanabban a vételkörzetben – érvel az NMHH közleménye.
A Médiatanács "mihamarabb" új pályázatot ír ki a Budapest 92,9-es frekvencia hasznosítására. Az új pályázat kiírása érveik szerint azért szükséges, mert a hatékony frekvenciagazdálkodás közös társadalmi érdek.
A Klubrádió jelenleg még a megszokott frekvencián, azaz a Budapest 95,3 MHz-en tovább szolgáltatja műsorát, ám használati jogosultsága február végén lejár, amelyre az utóbbi egy évben nem sikerült újból pályáznia. A 92,9-es frekvenciáért kiírt pályázaton is lejáró szerződése miatt indult.
A versenyben a Klubrádió Zrt. mellett, a Magyar Katolikus Rádió Zrt., a Televagyok Kft., az Entercorp Kft., a Médiacom-Invest Hungary Kft. és a Nature TV Kft. indult. A Klubrádió egy ponttal nyert, megelőzve a Magyar Katolikus Rádiót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.