A német autógyár eddig Volkswagen, Audi és Skoda márkákat gyártott Kínában. Az új autómárka, amelyhez még nevet keresnek, a két kínai Volkswagen-partner egyikével együttműködésben készülne. A tárgyalásokat Karl-Thomas Neumann, a Volkswagen kínai részlegének főnöke folytatja.
Az új kiskocsi mindenek előtt a kínai tömegek növekvő motorizációs igényét kell, hogy kielégítse, nem pedig azokat, akik olyan metropoliszokban élnek, mint Peking vagy Sanghaj. Mivel a kisvárosokban élő kínaiak kevesebbet keresnek, a Volkswagennek itt egy olcsó autót kell kínálnia. A Handelsblatt szerint a projekt kiemelkedő jelentőségű a Volkswagen számára.
A konszern közel kétmillió járművet adott el Kínában, a hazai piacon az eladott autók száma ennek a fele. A Volkswagen felügyelőbizottsága 2015 végéig 10,6 milliárd euró összegben hagyott jóvá Kínában megvalósítandó befektetéseket. A cég egyelőre 45 ezer embert foglalkoztat Kínában, számuk 2018-ra vélhetőleg meghaladja a 80 ezret.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.