BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Invitel: ügyfélkapu a közösségi médiában

Állandó online közösség kialakítását tervezi facebookos felületén az Invitel.

A távközlési szolgáltató alig két hónapja jelent meg a közösségi oldalon, eddig közel 20 ezren jelölték be a cég felületét kedvenc oldalukként. A társaság nemcsak tájékoztatásra, de aktív kommunikációra is kívánja használni az ottani megjelenést, egyfajta speciális online ügyfélszolgálatként.

Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese a fejlemények kapcsán kifejtette: "Hosszabb távon az Invitel azt is szeretné, ha az oldal egy olyan állandó online közösséget gyűjtene, amely elmondja véleményét az Invitel termékeiről, szolgáltatásairól és olyan ötleteket, javaslatokat tesz, amelyek – ha sokak számára tetszenek –, idővel be is épülhetnek a termékpalettába."

Az oldalon hirdeti meg az Invitel a cégprofiltól kissé távolabb eső akciókat is. Ott is lehet jelentkezni például az Invitel kkv-k számára indított innovációs versenyére, vagy a felsőoktatási hallgatók fejlesztési versenyére az InnoApps Díjra.

A magyarországi cégek egy része ott van már a közösségi oldalakon, de ezeket a felületeket még a lehetőségeiken alul használják – nyilatkozta a napokban a Világgazdaságnak az egyik közösségimédia-szakértő. A hazai vállalkozások többsége egyelőre nem igazán látja, hogyan profitálhatna belőlük, csak a kommunikációjuk kiegészítő elemeként tekintenek rájuk. Eddig főként termékek kampányaihoz kötődő akciók idején figyelhető meg a cégek intenzívebb jelenléte a közösségi oldalakon.     
Nemzetközi szinten a cégek harmada tervezi, hogy a következő két-három évben rendszeresen monitorozza a közösségi megjelenéseket, több mint az egynegyedük hajlandó ezzel kapcsolatban komolyabb beruházásokra is – ezt állapította meg a közelmúltban a Harvard Business Review elemzése, amely a SAS Institute megbízásából készült. A Gartner amerikai piackutató napokban kiadott jelentése szerint a dologból évről évre jobban profitálhatnak az alkalmazásfejlesztők, a céges közösségi médiamegjelenést segítő szoftverekre az idén 770 millió dollárt költenek a cégek világszerte, ez 16 százalékkal több, mint az előző évben. 
 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.