A távközlési szolgáltató alig két hónapja jelent meg a közösségi oldalon, eddig közel 20 ezren jelölték be a cég felületét kedvenc oldalukként. A társaság nemcsak tájékoztatásra, de aktív kommunikációra is kívánja használni az ottani megjelenést, egyfajta speciális online ügyfélszolgálatként.
Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese a fejlemények kapcsán kifejtette: "Hosszabb távon az Invitel azt is szeretné, ha az oldal egy olyan állandó online közösséget gyűjtene, amely elmondja véleményét az Invitel termékeiről, szolgáltatásairól és olyan ötleteket, javaslatokat tesz, amelyek – ha sokak számára tetszenek –, idővel be is épülhetnek a termékpalettába."
Az oldalon hirdeti meg az Invitel a cégprofiltól kissé távolabb eső akciókat is. Ott is lehet jelentkezni például az Invitel kkv-k számára indított innovációs versenyére, vagy a felsőoktatási hallgatók fejlesztési versenyére az InnoApps Díjra.
A magyarországi cégek egy része ott van már a közösségi oldalakon, de ezeket a felületeket még a lehetőségeiken alul használják – nyilatkozta a napokban a Világgazdaságnak az egyik közösségimédia-szakértő. A hazai vállalkozások többsége egyelőre nem igazán látja, hogyan profitálhatna belőlük, csak a kommunikációjuk kiegészítő elemeként tekintenek rájuk. Eddig főként termékek kampányaihoz kötődő akciók idején figyelhető meg a cégek intenzívebb jelenléte a közösségi oldalakon.
Nemzetközi szinten a cégek harmada tervezi, hogy a következő két-három évben rendszeresen monitorozza a közösségi megjelenéseket, több mint az egynegyedük hajlandó ezzel kapcsolatban komolyabb beruházásokra is – ezt állapította meg a közelmúltban a Harvard Business Review elemzése, amely a SAS Institute megbízásából készült. A Gartner amerikai piackutató napokban kiadott jelentése szerint a dologból évről évre jobban profitálhatnak az alkalmazásfejlesztők, a céges közösségi médiamegjelenést segítő szoftverekre az idén 770 millió dollárt költenek a cégek világszerte, ez 16 százalékkal több, mint az előző évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.