Tovább csökkent a Wal-Mart áruházlánc forgalma az Egyesült Államokban. A hálózat törzsvevőit az alacsonyabb árszinttel dolgozó versenytársak szerezték meg. Így csupán a negyedik negyedévben 1,8 százalékkal volt kisebb a cég amerikai árbevétele, mint 2009 azonos időszakában, ám ezt kompenzálta a külföldi eredményesség. Így a Wal-Mart globális tevékenysége révén 4,9 milliárd dollárról 6,2 milliárdra növelte negyedik negyedéves nettó profitját, az éves konszolidált nettó eredmény pedig a 2009-es 14,9 milliárdról 17 milliárd dollárra nőtt. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.