A Deichmann Magyarország 19,99 milliárd forint bruttó forgalommal zárta 2010-et, ez – a régi üzletekre vetítve – 13 százalékos növekedést jelent, miközben az eladott cipők száma 2,67 millióról 3,17 millióra nőtt – közölte a cég. A cég ezzel az eredménnyel továbbra is vezető a magyar piacon, ezt a pozícióját 2006 óta tartja. A Deichmann-nak 72 üzlete van jelenleg Magyarországon, tavaly 11 újat nyitott, az idén pedig Budapesten négy, vidéken hat új üzletet terveznek. A cipőkereskedelmi lánc 2010 végén itthon mintegy 544 munkavállalót foglalkoztatott. MTI-Eco
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.