Az LVMH igazi nyertese az utóbbi időszaknak, hiszen a gazdasági talpraállás megdobta forgalmát a hagyományos piacain, ám emellett az olyan fejlődő országokban, mint Kína is komoly fejlődést tudott felmutatni. Ennek köszönhetően a cég forgalma tavaly 20,3 milliárd euróra rúgott, ami 19 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi profitot.
Az üzemi nyereség 4,3 milliárd euró lett, ez 29 százalékos emelkedés a 2009-es eredményhez képest; az eredményhez jelentősen hozzátett a TAG Heuer órák és a Moët & Chandon pezsgők eladásainak drámai javulása.
Az LVMH bor- és párlatrészlege összeszedte magát, a 2009-es mérséklődés után tavaly már 19 százalékkal nőtt a forgalom és 3,2 milliárd euróra rúgott. A nyereség 22 százalékkal 930 millió euróra nőtt. A legnagyobb és legismertebb ágazat, a divat- és bőrrészleg 20 százalékkal 7,6 milliárd euróra növelte az eladásokat, miközben a profit 2,5 milliárd eurót tett ki, ami 29 százalékot jelent.
A luxuskiadások 2009-ben jegyzett történetük legrosszabb évét zárták 9 százalékos mérséklődéssel, tavaly viszont már 10 százalékos volt a bővülés. A Barclays Capital felmérése szerint a világ luxuskiadásainak 12 százaléka Kínából származik, ahol évi 20-30 százalékos az ágazat bővülése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.