Az MTM-SBS a Vodafone-nal kötött szerződést, így a cég a Vodafone infrastruktúráján kínálja majd a szolgáltatást, arról azonban egyelőre nincs hír, hogy az ügyfélkezelésben milyen szinten vesz részt a tévécsatorna. A portál szerint viszont jó eséllyel kijelenthető, hogy a tévétársaság csak a nevet, illetve vélhetően a reklámfelületet adja a szolgáltatáshoz.
Az eddigi tapasztalatokból, és a hazai távközlési piac szerkezetéből kiindulva jó eséllyel kijelenthető, hogy a tévétársaság csak a nevet, illetve vélhetően a reklámfelületet adja majd a szolgáltatáshoz, vagyis az ügyfelek valójában a Vodafone-nal szerződnek majd, azaz a TV2 sem lesz negyedik mobilszolgáltató - véli a hwsw.
Egyelőre az sem teljesen világos, hogy milyen értékesítési csatornákon árulják majd a TV2 Mobilnetet. Egy neve elhallgatását kérő, a Vodafone-hoz közel álló forrásunk szerint a szolgáltatás terjesztése egy vagy több "jelentős" kereskedelmi partner bevonásával történik majd, az előfizetés megkötésére nem lesz lehetőség a Vodafone saját üzlethálózatában. Forrásunk szerint a díjcsomagok is jelentősen eltérnek majd a Vodafone kínálatában jelenleg megtalálható konstrukciókról, erről azonban egyelőre nem tudtunk meg pontosabb részleteket.
A Vodafone számára kulcsfontosságú stratégiai döntés egy olyan nagy, potenciális előfizetők százezreit elérő partner bevonása a mobilnet-értékesítésekbe, mint amilyen a TV2.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.