A keresőóriás közlése szerint az új reklámozási módszer ugyanarra a technológiára alapul majd, mint a múlt évben bevezetett Priority Inbox. Ez a szolgáltatás a levelek automatikus szűrését teszi lehetővé azzal, hogy eldönti, a korábbi levelezések alapján milyen küldemény tekinthető spamnek.
A Google megfigyeli a levelek tartalmát és ehhez igazítja a mail rendszerbe illesztett reklámokat. Ha például egy felhasználó sokat levelezik fényképezőgépekről, akkor nagy a valószínűsége annak, hogy ilyen témájú reklámot kap. Viszont ha ezeket az üzeneteket valaki kéretlen levélnek jelöli, akkor a jövőben már nem érkeznek hozzá ilyen tartalmú hirdetések – derül ki a cég közleményéből, amelyet a Telegraph idéz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.